Przedziałki

sobota, 2 listopada 2013

Przestawienie i ... LIPA

Cóż... Pierwszy raz bloguję. Nazywam Się Kiss Me. Mam 12 (niedługo 13 i błagam was nie mówcie mi że jestem młoda na głupoty). Chodzę do I kl. gimnazjum. Nie mam przyjaciół i co dopiero zdobywam w gimbazie. W podstawówce miałam jedną i szczerą przyjaciółkę która pod koniec podstawówki dała mi wielki cios w serce i teraz w realu nigdzie nie mogę znaleźć pomimo moje miasto jest niewielkie. Słyszałam że mieszka w Londynie, a na wsi jej nie ma i jej " wielkie i kochane przyjaciółki " rozpaczają. -,- Muszę jakoś ją znaleźć. A LIPĘ to chodziło o koleżance z mojej klasy która zrobiła zdjęcie z "pryszczem" na czole na lekcji polaka oraz wrzuciła na fejsa i nagle gospodarz klasy (KOCHAM GO *o*)  krytykował że robi na lekcji zdjęcia i ma WIELKIEGO pryszcza, i specjalnie ją nazwał Lipa (Wiem że trochę egoistą). I tak się stało i kończy się historia na setnym komentarzu. I jeszcze kurdę mam tyle nauki. Jeszcze się spotkamy, kiedyś "przyjaciółko". A i jeszcze coś. Nie mogę się doczekać się do świąt BOŻEGO NARODZENIA. Bo wtedy mam urodzinki XD !!!! Kocham te magiczne święta i jeszcze duuuuuuuuuuuużo prezentów. I jeszcze piszę list do (niby) Mikołaja (po to żeby bliscy wiedzieli co kupić). Jednym z nich to słuchawki białe. A wy już piszecie list do (niby) Mikołaja. Jeżeli tak to napiszcie w komentarzu co byście chcieli. 








Uwielbiam te wzorki *o*. 

A moje zdjęcie to później dodam w innym poście. I promujcie mój blog !!! I pomóżcie mi pokolorować mój świat.   


KISS ME

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz